Przetestuj diety z wyborem menu!
Zawsze darmowa dostawa! Dowozimy do 8 000 miejscowości w Polsce.
Dzień testowy zaznaczysz po wyborze jednej z naszych diet w kolejnym kroku
sprawdź
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
-
W jakich godzinach realizowane są dostawy?
Dostawy są realizowane między północą a 10:00 rano. W profilu klienta w zakładce “Dostawa” możesz ustawić godzinę graniczną, do której chcesz, otrzymać dietę oraz podać instrukcje dla dostaw. Są to preferowane godziny dostawy – dokładamy wszelkich starań, żeby dostarczyć Twoją dietę w powyższym przedziale czasu.
Aby dostawa przebiegła sprawnie, przekaż naszemu dostawcy jak najwięcej szczegółów dot. dostaw.
-
Na jakim obszarze działacie?
Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres wystarczy wejść na stronę sytykrol.pl i wpisać interesujący Cię adres!
-
Czy dostarczacie w weekendy? A co ze świętami?
Tak! Dostarczamy w sobotę podwójne torby na cały weekend.
Śledź nasze media społecznościowe oraz zaglądaj na stronę!
-
Czy mogę przekazać Wam kod do domofonu? Czy mogę prosić kierowcę o zostawienie diety w konkretnym miejscu?
Tak i bardzo nam tym pomożesz. Nasze dostawy realizowane są w godzinach między północą a 10 rano. Nie chcemy budzić Cię domofonem. Składając zamówienie, wpisz wszystkie instrukcje dla kierowcy.
-
W jaki sposób dowożone są diety?
Nasze diety przewozimy własnymi auto-chłodniami. Nawet podczas transportu nie korzystamy z usług pośredników, co daje nam pełną kontrolę nad sposobem, w jaki nasze jedzenie jest przewożone. Zachowanie ciągu chłodniczego na każdym etapie produkcji i transportu jest dla nas kluczowe, bo pozwala zachować najwyższą jakość.
-
Jaki jest koszt dostawy?
U Sytego nie płacisz za dostawy. Każda dostawa jest darmowa. Również wtedy kiedy zamawiasz więcej niż jedną dietę pod ten sam adres.
-
Na ile dni mogę zamówić dietę?
Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz zamówić nawet na 1 dzień. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę – czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.
-
Jeżeli dieta mi nie smakuje czy mogę oczekiwać zwrotu za niewykorzystane dni?
Tak! Możesz zrezygnować z diety w trakcie jej trwania. Skontaktuj się w tym celu z naszym biurem obsługi klienta. W ofercie mamy dzień próbny, który pozwoli Ci poznać nasze smaki zanim zdecydujesz się na pełną dietę. Możesz wybrać liczbę posiłków oraz dowolny rozmiar – kaloryczność. Chcemy żebyś mógł sprawdzić jak smakuje dieta od Sytego Króla. Z uwagi na atrakcyjną cenę możesz zamówić nasz pakiet próbny tylko raz w ramach jednego konta klienta.
-
Faktury oraz paragony
Podczas składania zamówienia zaznacz checkbox „chcę otrzymywać fakturę do wszystkich moich zamówień” i uzupełnij numer NIP.
Faktura wystawiana jest za wszystkie dostawy, zrealizowane w danym miesiącu. Dokument wysyłamy najpóźniej do 15 dnia kolejnego miesiąca (np. fakturę za dostawy zrealizowane w styczniu, wysyłamy do 15 lutego). Dane do faktury pobieramy na podstawie numeru NIP z bazy GUS, upewnij się że dane Twojej firmy są prawidłowe.
-
Jak mam dokonywać wyboru posiłków?
Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta na naszej stronie. Jeśli Twoje menu jest już gotowe na dany dzień w kalendarzu – będzie widoczna opcja wybrania posiłków. Posiłki wybierasz na podstawie apetycznych zdjęć i składu.
-
Czy mogę podgrzewać jedzenie w mikrofalówce?
Po usunięciu folii, posiłki w białych pojemnikach można podgrzewać w mikrofalówce. Czytaj informacje na opakowaniu, czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno.
-
Ile posiłków mogę zamówić na dany dzień?
Minimalne zamówienie to 3 posiłki: śniadanie obiad oraz kolacja z jednej z naszych diet.
-
Czy muszę wybierać posiłki? Co się wydarzy, gdy nie wybiorę żadnych?
Domyślny wariant diety wybierzesz podczas składania zamówienia. Jeśli nie dokonasz wyboru posiłków dostaniesz te, które są przypisane do wybranego przez Ciebie planu.
-
Czy istnieje szansa na wykluczenie z diety nielubianych przeze mnie składników?
Nasze diety tworzone są w sposób zbilansowany i tworzą nierozerwalną całość. Dlatego nie ma możliwości wykluczenia poszczególnych składników.
-
W jakich godzinach realizowane są dostawy?
Dostawy są realizowane między północą a 10:00 rano. W profilu klienta w zakładce “Dostawa” możesz ustawić godzinę graniczną, do której chcesz, otrzymać dietę oraz podać instrukcje dla dostaw. Są to preferowane godziny dostawy – dokładamy wszelkich starań, żeby dostarczyć Twoją dietę w powyższym przedziale czasu.
Aby dostawa przebiegła sprawnie, przekaż naszemu dostawcy jak najwięcej szczegółów dot. dostaw.
-
Na jakim obszarze działacie?
Stale poszerzamy zasięg naszych dostaw o nowe miasta i ich okolice. Aby sprawdzić, czy dostarczamy pod Twój adres wystarczy wejść na stronę www.sytykrol/dostawy i wpisać interesujący Cię adres!
-
Czy mogę zmienić miejsce dostawy?
Zmiany adresu możesz dokonać na Twoim profilu w kalendarzu dostaw. Adres dostawy możesz zmienić najpóźniej jeden dzień roboczy wcześniej do godziny 14:00. Zmiana adresu dostawy na poniedziałek jest możliwa najpóźniej do soboty do godz. 13:00. Weekendy: Zamówienia na sobotę i niedzielę realizowane są w sobotę. W związku z tym zmianę na te dni można zgłosić do piątku do godziny 14:00. Pamiętaj, że do zmiany adresu potrzebne są pełne dane oraz sposób i godzina dostawy zgodnie z regulaminem podanym na stronie www.sytykrol.pl.
-
Czy dostarczacie w weekendy? A co ze świętami?
Tak! Dostarczamy w sobotę podwójne torby na cały weekend. Na naszej stronie internetowej oraz w panelu klienta znajdziesz zawsze informację o dniach dostawy. Również tych świątecznych. Śledź nasze media społecznościowe oraz zaglądaj na stronę!
-
Czy mogę przekazać Wam kod do domofonu? Czy mogę prosić kierowcę o zostawienie diety w konkretnym miejscu?
Tak i bardzo nam tym pomożesz. Nasze dostawy realizowane są w godzinach wieczornych i nocnych, a nie chcemy budzić Cię domofonem. Składając zamówienie, wpisz wszystkie instrukcje dla kierowcy.
-
W jaki sposób dowożone są diety?
Nasze diety przewozimy własnymi auto-chłodniami. Nawet podczas transportu nie korzystamy z usług pośredników, co daje nam pełną kontrolę nad sposobem, w jaki nasze jedzenie jest przewożone. Zachowanie ciągu chłodniczego na każdym etapie produkcji i transportu jest dla nas kluczowe, bo pozwala zachować najwyższą jakość.
-
Jaki jest koszt dostawy?
U Sytego nie płacisz za dostawy. Każda dostawa jest darmowa. Również wtedy kiedy zamawiasz więcej niż jedną dietę pod ten sam adres.
-
Czy mogę zawiesić dostawy diety, a następnie ją wznowić?
Tak! Zmień termin przez swój profil on-line. Możesz rozmyślić się z dostawy na dany dzień najpóźniej na trzy dni przed planowaną dostawą do godziny 15.00. Zestaw możesz przenieść na wiele dni do przodu. Nie musi to być akurat dzień kończący catering. Dlatego delegacja lub urlop nie stanowią przeszkody. Z kolei na dany dzień możesz przenieść zamówienie najpóźniej trzy dni wcześniej do godz. 15:00. Wyjątkiem jest poniedziałek – zamówienie na poniedziałek możesz przenieść do piątku do godz. 10:00. Wystarczy przenieść dzień w swoim kalendarzu on-line lub aplikacji mobilnej na nowy wybrany termin.
-
Na ile dni mogę zamówić dietę?
Dajemy Ci całkowitą dowolność. Możesz zamówić nawet na 1 dzień. Sam decydujesz, w jakie dni będziemy dostarczać dla Ciebie dietę – czy tylko w dni robocze, czy także w weekendy. Wystarczy zaznaczyć to składając zamówienie.
-
Jeżeli dieta mi nie smakuje czy mogę oczekiwać zwrotu za niewykorzystane dni?
Tak! W każdej chwili możesz zrezygnować z diety w trakcie jej trwania. Skontaktuj się w tym celu z naszym biurem obsługi klienta. W ofercie mamy dzień próbny, który pozwoli Ci poznać nasze smaki zanim zdecydujesz się na pełną dietę. Możesz wybrać dowolną liczbę posiłków oraz dowolny rozmiar – kaloryczność. Chcemy żebyś mógł sprawdzić jak smakuje dieta od Sytego Króla. Z uwagi na atrakcyjną cenę możesz zamówić nasz pakiet próbny tylko raz w ramach jednego konta klienta.
-
Faktury oraz paragony.
W panelu klienta zaznacz checkbox „chcę otrzymać fakturę na firmę” i uzupełnij numer NIP. Zadbaj o to, żeby dane do faktury zostały wprowadzone najpóźniej na 2 dni przed planowaną pierwszą dostawą. W przypadku braku podania numeru NIP w terminie, wystawimy dokument sprzedaży na osobę fizyczną.
Faktura wystawiana jest za wszystkie dostawy, zrealizowane w danym miesiącu. Dokument wysyłamy najpóźniej do 15 dnia kolejnego miesiąca (np. fakturę za dostawy zrealizowane w styczniu, wysyłamy do 15 lutego). Dane do faktury pobieramy na podstawie numeru NIP z bazy GUS, upewnij się że dane Twojej firmy są prawidłowe.
-
Do kiedy muszę się zdecydować (lub nie) na dane posiłki?
W panelu klienta, po zalogowaniu się zobaczysz ile czasu Ci zostało do zaakceptowania lub zmiany menu, zmiany adresu dostawy lub godzin dostawy. Jeżeli nic dla siebie nie wybierzesz, dostaniesz swoje podstawowe menu zgodne z planem diety, którą wybrałeś składając zamówienie.
-
Jak mam dokonywać wyboru posiłków?
Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta na naszej stronie. Jeśli Twoje menu jest już gotowe na dany dzień w kalendarzu – będzie widoczna opcja wybrania posiłków. Posiłki wybierasz na podstawie apetycznych zdjęć, składu oraz ocen innych klientów.
-
Czy mogę podgrzewać jedzenie w mikrofalówce?
Po usunięciu folii, posiłki w białych pojemnikach można podgrzewać w mikrofalówce. Czytaj informacje na opakowaniu, czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno.
-
Ile posiłków mogę zamówić na dany dzień?
Minimalne zamówienie to 3 posiłki: śniadanie obiad oraz kolacja z jednej z naszych diet.
-
Czy muszę wybierać posiłki? Co się wydarzy, gdy nie wybiorę żadnych?
Domyślny wariant diety wybierzesz podczas składania zamówienia. Jeśli nie dokonasz wyboru posiłków dostaniesz te, które są przypisane do wybranego przez Ciebie planu.
-
Czy istnieje szansa na wykluczenie z diety nielubianych przeze mnie składników?
Nasze diety tworzone są w sposób zbilansowany i tworzą nierozerwalną całość. Dlatego nie ma możliwości wykluczenia poszczególnych składników.